Zwroty i reklamacje

Zwroty towarów

Jeśli jesteś konsumentem lub tzw. przedsiębiorcą uprzywilejowanym, możesz odstąpić od umowy sprzedaży internetowej, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu (otrzymania przesyłki).

Pobierz formularz odstąpienia

Do zachowania tego terminu wystarczy, że:

1. napiszesz do nas:

 mailowo na adres: info@mursa.pl lub

 w formie pisemnej na adres: ul. Z. Kazikowskiego 2/32, 05-300 Mińsk Mazowiecki

Wyślesz do nas zwracany towar na adres:

MURSA Magda Bogucka
ul. Z. Kazikowskiego 2/32
05-300 Mińsk Mazowiecki
tel. 663 092 416

2. wyślesz do nas zwracany towar w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki

Tutaj możesz dokonać wygodnego zwrotu online

Po otrzymaniu towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zwrócimy Ci środki pieniężne.

Więcej szczegółów o procedurze zwrotów przeczytasz w naszym Regulaminie.

 

Wymiana

W przypadku chęci wymiany zakupionego produktu na inny kolor lub model uprzejmie prosimy o zwrot zakupionego produktu zgodnie z powyższą instrukcją i złożenie nowego zamówienia.


Reklamacje

Twoje zadowolenie jest dla nas bardzo ważne, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty w pełni spełniały Twoje oczekiwania.
W przypadku towarów zakupionych od dnia 01.01.2023 r. wobec konsumentów i tzw. przedsiębiorców uprzywilejowanych odpowiadamy za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
Wobec pozostałych przedsiębiorców ponosimy odpowiedzialność zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.

W przypadku towarów zakupionych do dnia 31.12.2022 r. odpowiadamy z tytułu rękojmi za wadę towaru, jeśli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania towaru zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. W przypadku treści cyfrowych (ebooki, kursy itd.) również ponosimy odpowiedzialność, jeśli produkt jest niezgodny z umową.

Jeżeli uważasz, że zakupiony przez Ciebie towar jest niezgodny z umową / wadliwy, możesz złożyć reklamację.

Aby złożyć reklamację:

1. Napisz do nas:

 mailowo na adres: info@mursa.pl lub

 w formie pisemnej na adres: ul. Z. Kazikowskiego 2/32, 05-300 Mińsk Mazowiecki

W treści reklamacji wskaż, jakiego produktu ona dotyczy oraz opisz problem. Powinieneś również wskazać, jakiego sposobu załatwienia reklamacji oczekujesz (wymiana towaru, naprawa towaru, zwrot pieniędzy, obniżenie ceny itp.).

2. Wyślij do nas paczkę z reklamowanym towarem. Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją "za pobraniem". Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. Więcej szczegółów o procedurze reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl