Producenci
Dane kontaktowe

MURSA
ul. Kazikowskiego 2/32
05-300 Mińsk Mazowiecki

NIP: 8222298553

e-mail: info@mursa.pl
tel. 663092416

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Czy można odebrać zamówienie osobiście?

Tak. Zamówienie można odebrać osobiście w Mińsku Mazowieckim przy ul. Kazikowskiego 2/32. Dzień i godzina są do uzgodnienia. 

W przypadku odbioru osobistego uprzejmie prosimy o kontakt w celu umówienia się na odbiór.
info@mursa.pl lub tel. 663092416.
 
Czy materiał, z ktorego jest uszyta torebka nie farbuje ubrań?
 
Nie. Szyjemy tylko z materiałów specjalnie przeznaczonych do szycia torebek, które są odporne na warunki atmosferyczne (większość z nich posiada powłokę utrudniającą wchłanianie wody) oraz mają bardzo dużą odporność na ścieranie. Co więcej, zawsze przed wprowadzeniem nowej tkaniny sami ją testujemy, aby mieć pewność, że oddajemy w Twoje ręce produkt, który Cię nie zawiedzie. :)

Jak wygląda środek torebki/plecaka?

Nasze torebki posiadają wodoodporną, czarną podszewkę oraz kieszonkę na zamek, a także dodatkowe dwie kieszenie w dużych modelach. Na kartach produktów opisujemy dokładnie w tabelce co znajduje się w środku torebki - ile ma kieszonek i czy są zamykane zamkiem błyskawicznym.

Jak czyścić torebkę z weluru?

Tkaniny, z których szyjemy nasze torebki posiadają specjalną powłokę utrudniającą wchłanianie wody. Dzięki tej powłoce materiał jest również bardziej odporny na zabrudzenia. W razie konieczności wystarczy wyczyścić tkaninę gąbeczką i delikatnym środkiem piorącym.

Czy produkty MURSA można gdzieś obejrzeć stacjonarnie?

Na ten moment dostępne są jedynie w sklepie online. Istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym kontakcie.
Jesli mieszkasz w Mińsku Mazowieckim lub okolicach możemy się również umówić na spotkanie w naszym biurze. :)

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszystkie zamówienia wysyłamy w terminach podanych indywidualnie na kartach produktów. Jeśli tylko możemy staramy się wysyłać je szybciej.

Jeśli potrzebujesz otrzymać swoje zamówienie wcześniej napisz do nas na info@mursa.pl 

Jak zapakowana jest przesyłka?

Zamówienia pakowane są w kartonowe pudełka. W środku produkt jest zabezpieczony specjalnym papierem do pakowania. Z zewnątrz dodatkowe zabezpieczenie w formie foliowej koperty kurierskiej.

Czy jest możliwość dokonywania zmian w produkcie?

Tak. Zawsze staramy się dostosować produkt do Twoich potrzeb. :) Jeśli chciałabyś mieć w swojej torebce dodatki w kolorze srebrnym a nie złotym jak w torbie na zdjęciu napisz do nas maila na info@mursa.pl lub na Facebooku lub Instagramie.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl