FAQ - najczęściej zadawane pytania

Czy można odebrać zamówienie osobiście?

Tak. Zamówienie można odebrać osobiście w Mińsku Mazowieckim przy ul. Kazikowskiego 2/32. Dzień i godzina są do uzgodnienia. 

W przypadku odbioru osobistego uprzejmie prosimy o kontakt w celu umówienia się na odbiór.
info@mursa.pl lub tel. 507665266.
 
Czy materiał, z ktorego jest uszyta torebka nie farbuje ubrań?
 
Nie. Szyjemy tylko z materiałów specjalnie przeznaczonych do szycia torebek, które są odporne na warunki atmosferyczne (większość z nich posiada powłokę utrudniającą wchłanianie wody). Co więcej, zawsze przed wprowadzeniem nowej tkaniny sami ją testujemy, aby mieć pewność, że oddajemy w Twoje ręce produkt, który Cię nie zawiedzie.

Jak mogę dodatkowo zabezpieczyć torebkę, aby służyła mi dłużej?

Materiały, z których szyjemy nasze produkty są impregnowane i gotowe do użytku. Nie ma potrzeby dodatkowej impregnacji - co więcej stosowanie niededykowanych środków chemicznych może powodować uszkodzenia materiału. Dzięki zastosowaniu powłoki, która ma również właściwości utrudniające wchłanianie wody wszelkie zabrudzenia można z łatwością wyczyścić delikatnymi środkami piorącymi. W większości przypadków wystarcza woda z mydełkiem.

Jak wygląda środek torebki/plecaka?

Nasze torebki posiadają wodoodporną, czarną podszewkę oraz kieszonkę na zamek, a także dodatkowe dwie kieszenie w dużych modelach. Na kartach produktów opisujemy dokładnie co znajduje się w środku torebki - ile ma kieszonek i czy są zamykane zamkiem błyskawicznym.

Jak czyścić torebkę z weluru?

Tkaniny, z których szyjemy nasze torebki posiadają specjalną powłokę utrudniającą wchłanianie wody. Dzięki tej powłoce materiał jest również bardziej odporny na zabrudzenia. W razie konieczności wystarczy wyczyścić tkaninę gąbeczką i delikatnym środkiem piorącym (np. wodą z mydłem) - przy większości zabrudzeń ten sposób zdecydowanie wystarcza. :)

Czy produkty MURSA można gdzieś obejrzeć stacjonarnie?

Na ten moment dostępne są jedynie w sklepie online. Istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym kontakcie.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszystkie zamówienia wysyłamy w terminach podanych indywidualnie na kartach produktów. Jeśli tylko możemy staramy się wysyłać je szybciej.
Jeśli potrzebujesz otrzymać swoje zamówienie wcześniej napisz do nas na info@mursa.pl 

Jak zapakowana jest przesyłka?

Zamówienia pakujemy w kartonowe pudełka z logo. Z zewnątrz dodatkowe zabezpieczenie w formie foliowej koperty kurierskiej.

Każdą torebkę własnoręcznie obwiązujemy wstążką z kokardkąTwoje zamówienie może być zatem prezentem dla Ciebie samej :) lub gotową niespodzianką dla kogoś bliskiego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl